Clienți

CATEGORII
ÎNCHIDE
Listă clienți
Testimoniale clienți
Rezultate clienți
Studii de caz
Portofoliu

Tara e plina de sceptici – Uite cum sa le vinzi

Probabil una dintre cele mai mari probleme cu care se confrunta orice firma este scepticismul clientilor in promisiunea pe care o faci in reclama.

 

Unii spun ca este dificil sa convingi un sceptic. Eu spun ca dimpotriva.

 

Cel ce nu crede in nimic este cel mai vulnerabil. Cel ce pune la indoiala ceea ce spui, poate pune la indoiala la fel de usor si ceea ce crede.

 

Aici iti voi furniza o formula in 3 pasi prin care poti elimina cu usurinta scepticismul.

 

In cazul de fata, Lorand are un curs exceptional de vanzari. Din analiza noastra a reiesit ca segmentul cel mai mare de clienti este acela al vanzatorilor sceptici, care cred ca nu mai au nimic de invatat, care cred ca stiu totul despre vanzari.

 

Tot ei sunt cei care cred ca nu se poate vinde mai mult, ca atat este potentialul pietei.

 

Asa ca uite care este cea mai buna abordare pentru ei:

 

1. Pune-le la indoiala scepticismul (noi ii spunem Rasucirea). Practic folosesti armele lor impotriva lor (Aikido Marketing). Cea mai eficienta varianta este cea prin intrebari. El spune in mintea lui „Nu se poate”. Reclama ar trebui sa inceapa cu: „Chiar nu se poate…?”, „Chiar se poate…?” , ”Este posibil sa…?”, etc.

 

2. Arata-le cum, cei care au lasat indoiala la o parte, castiga. Oare ce secret stiu ei? Oare cat de mult beneficiaza ei de ceea ce tu oferi? Oare rezultatele lor sunt chiar incredibile si el risca sa „piarda trenul”? Starneste-le curiozitatea.

 

3. Invitatie. I-ai pus la indoiala scepticismul, i-ai aratat ce pierde pentru ca nu actioneaza, acum invita-l. Acum e acel „Gigi contra” care a realizat ca a gresit si ii e jena sa intre. Invita-l si va profita de oferta.

 

Poti sa identifici acesti pasi in studiul de caz de mai jos:

 

Pasul 1 - Rasucirea: Chiar se poate sa vinzi mai mult decat reusesti acum?

 

Pasul 2 – Castigul: Alti Vanzatori profita in acest moment de un avantaj incredibil…

 

Pasul 3 - Invitatia: De ce nu si tu?

 

 

 

 

SOLICITĂ O EVALUARE
DESCARCĂ PLANUL 10x