Resurse

CATEGORII
ÎNCHIDE
Ultimele articole
Analiză
Segmentare
Mesaj
Promovare
Captare
Amplificare
Vânzare
Livrare
Creștere
Multiplicare

3 lucruri despre Optimizarea SEO care iti vor schimba convingerile

 Optimizarea SEO este inca un serviciu foarte cautat. Multe firme apeleaza la Agentii SEO. Dar oare cat de eficiente mai sunt aceste servicii? Raspunsul il vom afla in continuare.

 

1. Google uraste Optimizarea SEO

 

Cum este vazuta Optimizarea SEO de Google? Deloc bine. Google stie ca firmele apeleaza la Agentii SEO pentru a le urca continutul pe prima pagina.

 

Lui Google nu ii convine asta din 2 motive:

 

1. Acei specialisti incearca sa le pacaleasca sistemul pentru a impinge in top continutul pe care utilizatorii probabil nu il doresc.

 

2. Daca vrei intr-adevar sa impingi continutul catre utilizatori, atunci Google ar vrea sa nu mai platesti pentru SEO ci pentru Adwords

 

Mai jos gasesti captura facuta in SpyFu prin care vedem ca Google afiseaza anunturi de promovare a serviciilor Adwords pentru mii de fraze ce contin cuvinte cheie precum: „SEO” sau „Optimizare SEO”.

 

 

Momentan aceasta actiune are loc in SUA, dar in curand vom gasi astfel de anunturi si la noi.

 

Bugetul lunar alocat de Google pentru aceasta actiune a fost de aprox 5.42 milioane USD

 

 

2. Calitatea, nu Cantitatea, este cheia in Optimizarea SEO

 

Cu alte cuvinte, degeaba apelezi la Agentii SEO daca vizitatorii vin si pleaca aproape instantaneu. Te vor lasa doar cu un bounce rate mare care iti va afecta per general vizibilitatea in motorul de cautare Google.

 

Dovada

 

Daca vei cauta in Google „Dublarea vanzarilor” vei gasi pe locul 5 acest articol care contine doar un titlu si o poza (infografic).

 

Articolul nu a fost gandit sub nicio forma pentru optimizare SEO. Poza nu respecta regulile SEO, nu exista nicio descriere a pozei, nimic.

 

Dar, pentru ca vizitatorii au petrecut de fiecare data ceva timp sa il studieze, Google a considerat ca este un articol important, asa ca l-a pozitionat in top 5.

 

 

Cum creezi continut de calitate? In cazul meu folosesc o formula personala. Nu o folosesc de fiecare data, dar de cele mai multe ori da.

 

Formula mea consta in crearea unui articol in 3 zile, astfel:

 

- In prima zi stabilesc despre ce vreau sa scriu, pregatesc o serie de titluri din care sa aleg si stabilesc o structura (de obicei sunt niste subtitluri)

- In a doua zi scriu, finalizez articolul sau infograficul.

- In a treia zi editez si public. Las aceasta zi pentru a vedea daca articolul isi mentine „taria”.

 

Legat de continutul paginilor statice (homepage, categorii, pagina produs sau servicii, etc.), aici ar trebui sa pui un heatmap. Daca vezi ca cei mai multi vizitatori nu dau scroll pana jos, atunci ai nevoie de copywrite si design. Asta va ajuta la optimizarea SEO atunci cand apelezi la o agentie.

 

3. Nu lasa pagina singura

 

Paginile web sunt facute pentru a fi conectate intre ele. Daca ignori asta, pagina ta nu va avea nicio valoare in motorul de cautare.

 

Sunt 4 moduri de conectare:

 

  1. Link catre alta pagina interna
  2. Link de la alta pagina interna catre pagina actuala
  3. Link catre alt website
  4. Link de la alt website catre pagina ta

 

Cu alte cuvinte, paginile trebuie sa fie „legate” intre ele si de asemenea trebuie sa fie intr-o relatie cu alte website-uri.

 

Nu conteaza daca ai doar link-uri catre alte website-uri. Cu siguranta asta te va ajuta mai mult decat daca pagina nu contine link-uri.

 

In acelasi timp, este si mai bine daca sunt site-uri care au link-uri catre pagina ta.

 

Cum procedezi aici? Cauti potentiali parteneri care au site-uri din domenii relevante si ii intrebi daca vor sa faca ocazional schimb de link-uri.

 

Chiar si in cazul acestui site, daca tu consideri ca informatiile noastre se pot lega, contacteaza-ma, mi-ar face placere sa le conectam.

 

Concluzii

 

SEO este in continuare important. Insa trebuie sa retii urmatorul aspect: Inainte de a apela la o agentie SEO, asigura-te ca esti pregatit astfel:

 

  • Structura buna a site-ului
  • Continut convingator
  • Oferte atractive
  • Design placut

 

Cand faci blogging, ignora cantitatea (cat mai multe articole junk pentru cat mai multe cuvinte cheie). Alege calitatea, articole care rezista in timp.

 

Pe cat posibil, incearca macar una din cele 4 metode de conectare. In fiecare articol sa existe cel putin o oportunitate de a converti cititorul in lead sau client.

SOLICITĂ O EVALUARE
DESCARCĂ PLANUL 10x