Resurse

CATEGORII
ÎNCHIDE
Ultimele articole
Analiză
Segmentare
Mesaj
Promovare
Captare
Amplificare
Vânzare
Livrare
Creștere
Multiplicare

Formula in 3 pasi - "scoate untul" din Reclama pe Facebook

 

 Mai bine de 80% din reclamele pe Facebook au un ROI negativ. In plus, clientii nu raman fideli. In acest articol iti voi arata o formula care “stoarce” Facebook-ul de clienti.

 

De fiecare data cand faci o reclama pe facebook, intrebarea care iti trece prin minte este daca va vinde suficient de mult. Si este normal, vrei sa iti recuperezi investitia.

 

Alteori, nu vrei sa iti bati capul cu asta. Spui ca este doar pentru brand awareness: “Sa ne vada lumea!”. Caz in care dispare stresul masurarii rezultatelor.

 

In continuare iti voi arata o formula unica pe care o poti folosi in reclama ta pe facebook. Rezultatele vor fi urmatoarele:

 

  • Te vei pozitiona rapid ca un brand apreciat
  • Vizitatorii vor dori sa se aboneze cu placere la noutatile tale
  • Vor cumpara mai usor si mai des de la tine

 

De ce Reclama Clasica pe Facebook iti Afecteaza Afacerea

 

Da-mi voie sa ghicesc: Cand faci reclama pe facebook, singurul tau scop este sa trimiti cat mai multi oameni catre site-ul tau pentru a face vanzari.

 

Dar oare site-urile concurente (in continua crestere) nu procedeaza la fel? Iar asta nu cumva duce la rezultate tot mai mici? Cu siguranta ca da.

 

Insa asta nu este singurul lucru asupra caruia ar trebui sa te ingrijorezi. Prin faptul ca scopul tau este doar sa vinzi, nu ai creat nici o experienta memorabila pentru client. In consecinta, data viitoare va cumpara din alta parte.

 

Ceea ce poti observa deja (daca te uiti retroactiv la reclamele tale) este ca rata de conversie devine tot mai mica de la an la an.

 

In continuare iti voi arata nu doar cum sa previi asta ci si cum sa iti creezi o imagine de brand, motivand tot mai multi din piata tinta sa cumpere de la tine.

 

De ce Aceasta Formula va Transforma Afacerea Ta

 

Facebook are multe unelte. Important este sa le folosesti creativ si strategic. O simpla reclama, care are ca obiectiv doar traficul catre pagina de vanzare, nu va face diferenta in afacerea ta.

 

Ceea ce iti voi arata in continuare este o formula unica care va declansa treptat anumite reclame in functie de comportamentul audientei pe facebook.

 

Astfel, daca vizualizeaza un video se declanseaza o reclama de abonare. Daca se aboneaza se declanseaza o reclama de vanzare. Totul se realizeaza automat, cu impact puternic pentru audienta tinta.

 

Nu-ti face griji, nu este deloc complicat. Mai jos vei gasi pasii explicati in detaliu.

 

Dar mai intai hai sa iti spun de ce aceasta formula iti va transforma afacerea.

 

Presupun ca stii conceptul „Know, Like and Trust” (Oamenii cumpara de la cei pe care ii stiu, ii plac si au incredere)

 

Problema cu reclamele tale este ca se adreseaza, de cele mai multe ori, unor persoane care nu te stiu, nu te plac si nu au incredere.

 

Formula mea rezolva aceasta problema. Va determina audienta ta tinta sa te cunoasca, sa te placa si sa aiba incredere in tine. In consecinta va fi mult mai usor sa le vinzi.

 

In plus, te vei pozitiona ca un brand interesant pe care trebuie neaparat sa il urmareasca.

 

Suna bine? Atunci citeste mai departe!

 

Pasul 1: Campanie pentru efect WOW

 

In acest pas ar trebui sa pregatesti un video prin care sa surprinzi in mod placut audienta. Poate sa fie un video despre companie, despre produs, despre modul in care este realizat produsul, etc. (Am dat cateva idei bune si in Planul 10x).

 

Pentru a crea un video cu efect WOW iti recomand sa apelezi la profesionisti. Cere-le exemple de video realizate de ei si vezi daca sunt potriviti pentru o colaborare.

 

Uite aici un exemplu bun de video:

 

 

Acum MARE ATENTIE: Acest video nu are ca obiectiv vanzarea, ci doar efectul WOW. De aceea, aici trebuie doar sa creezi o reclama pentru vizualizari video.

 

 

O astfel de reclama nu va genera click-uri ci doar vizualizari. Desigur, vei apela la targetare pentru a te asigura ca afisezi videoclipul la audienta cea mai buna pentru afacerea ta.

 

 RETINE: Conform analizelor concurentiale pe care le-am realizat pentru zeci de firme a reiesit ca toate companiile care erau in top s-au focusat pe branding. Asta este ceea ce face aici pasul 1 pentru tine.

 

Aici castigi interesul audientei si iti construiesti o imagine buna. Acum ei te cunosc si sunt bucurosi sa afle mai multe despre tine.

 

Pasul 2: Campanie pentru Captare

 

Acum intervine partea interesanta. Facebook iti permite sa creezi o audienta personalizata a celor care au vizualizat videoclipul tau.

 

Asta inseamna ca este posibil, chiar si la 5 minute dupa ce au vizualizat videoclipul, sa le apara reclama din pasul 2.

 

Cand creezi reclama, acceseaza "Interactiuni pe facebook"

 

 

Apoi selecteaza "Persoane care au vazut cel putin 10 secunde din clipul tau video".

 

 

Acum, ar trebui acum sa creezi o reclama si sa le vinzi produsul tau? Nu inca. Nu te grabi. Mai intai determina-i sa faca un mic pas.

 

Acest mic pas poate fi abonarea la newsletter in schimbul unei reduceri, abonarea pentru a participa la lansare, abonarea pentru a primi mai multe informatii, etc.

 

Vezi aici un exemplu:

 

 

De ce vrei sa ii captezi? Pentru ca altfel risti sa ii pierzi. Ai nevoie de o comunicare repetata pana se decid sa cumpere.

 

Desigur, vor fi o parte care vor cumpara imediat. Insa pentru restul ar trebui sa creezi campanii inteligente de email marketing.

 

Pasul 3: Campanie pentru Vanzare

 

Ce se intampla dupa pasul de captare? Sunt directionati catre o pagina de multumesc. Acea pagina va fi folosita pentru retargetare catre pagina de vanzare.

 

Aceste persoane vor fi cele mai motivate sa cumpere de la tine. In plus, intreaga experienta a fost memorabila si vor dori sa iti ramana clienti fideli.

 

Uite cum procedezi in acest pas:

 

Creezi o audienta personalizata prin selectarea "Trafic catre site-ul web"

 

 

Apoi selectezi "Persoane care viziteaza anumite pagini web" si introduci link-ul paginii de multumesc.

 

 

Concluzii

 

In acest material ti-am aratat ca nu mai este suficient sa trimiti trafic catre pagina ta de vanzare. Asta face si concurenta ta, de aceea reclama a devenit tot mai ineficienta.

 

Recomandarea mea este sa creezi un video simplu de prezentare (apeleaza la profesionisti). Daca nu ai idei despre ce video sa creezi lasa mai jos un comentariu si iti voi raspunde.

 

Pentru cei care au vizualizat chiar si o parte din video se declanseaza automat a doua campanie. Aici ii inviti sa se aboneze. Fa-le o propunere irezistibila. Vrei sa tii legatura cu ei.

 

Dupa ce s-au abonat au ajuns pe pagina de multumesc. Acest lucru face sa se declanseze automat a treia campanie care ii invita sa cumpere produsul sau serviciul tau.

 

Toate cele 3 campanii trebuie sa fie active. Reclamele din pasul 2 si 3 li se afiseaza doar atunci cand au indeplinit conditiile stabilite de tine.

 

Ai vazut? Obtinerea de vanzari si crearea unui brand de incredere este mai usor decat te asteptai. Prin aplicarea cu atentie a acestor pasi vei reusi sa te diferentiezi de concurenta, atragand astfel tot mai multi clienti fericiti.

 

P.S. Daca vrei sa afli ce ai de facut pentru a ajunge in topul firmelor din domeniul tau, iti recomand sa descarci Planul 10x. Materialul te va indruma pentru a lua cele mai bune decizii in afacerea ta.

SOLICITĂ O EVALUARE
DESCARCĂ PLANUL 10x