Resurse

CATEGORII
ÎNCHIDE
Ultimele articole
Analiză
Segmentare
Mesaj
Promovare
Captare
Amplificare
Vânzare
Livrare
Creștere
Multiplicare

Cum sa faci reduceri fara sa afectezi imaginea Brandului

 

Cunosti firmele concurente care nu stiu sa vanda decat prin reduceri?

 

Pare ca incearca sa stoarca in fiecare luna vanzari si singurul cuvant pe care il aud clientii de la ei este doar "Reduceri!"

 

Insa tu nu vrei sa faci asta deoarece oferi produse sau servicii premium si nu vrei sa faci greseala de a afecta imaginea brandului vanzand doar prin reduceri.

 

Si ai dreptate!

 

Clientii vad ceea ce faci si te categorizeaza ca atare.

 

Cu toate acestea, vrei sa dai un impuls vanzarilor si uneori, reducerea este una din solutii.

 

Daca te afli in aceasta situatie, am solutia pentru tine.

 

Solutia este: Misiune + Reducere + Locuri limitate

 

Cu alte cuvinte, nu oferi o banala reducere.

 

Scopul principal este sa faci un bine pe piata si, ca sa ajuti cat mai multi oameni, ai decis sa faci o reducere.

 

Oamenii vor aprecia foarte mult intentia si vor fi atrasi de faptul ca oferi si reducere.

 

Asadar, exista un motiv pentru acea reducere, nu este pusa doar cu scopul de a obtine vanzari.

 

Asta este foarte atractiv pentru clienti.

 

Ofertele obisnuite vin cu termen limita: "Pana la data X vei putea beneficia de reducerea noastra!"

 

Oferta ta vine cu o limita de clienti sau de produse (nu si de timp).

 

Cu alte cuvinte vei spune ceva de genul: "Vrem sa ajutam, insa nu putem pe toata lumea".

 

Asta este un avantaj si pentru tine deoarece nu pune o limita si pe actiunea ta. Campania o poti rula pentru mai mult timp. Nimeni nu va stii daca ai servit acel numar de clienti.

 

Acum, noi am testat aceasta abordare pe 2 firme (una vinde produse, alta servicii). Nu pot oferi capturi deoarece am observat ca se cam copiaza cuvant cu cuvant ceea ce facem si nu ar fi corect pentru clientii nostri.

 

Ca si rezultate am observat o crestere record de lead-uri pentru firma de servicii. Insa si la cea de produse lucrurile merg destul de bine.

 

Ca si conversie ramane sa vedem si revin cu Update.

 

Insa convingerea mea este ca lucrurile vor merge foarte bine deoarece nu mai este doar o reducere banala pe care o face oricine. Are o misiune la mijloc, lucru care o face mult mai irezistibila.

 

In plus, este o promotie care iti intareste imaginea brandului in loc sa ti-o denigreze.

 

Vrei sa te ajutam in campaniile tale de promovare? Stii ce ai de facut putin mai jos :)

SOLICITĂ O EVALUARE
DESCARCĂ PLANUL 10x