Resurse

CATEGORII
ÎNCHIDE
Ultimele articole
Analiză
Segmentare
Mesaj
Promovare
Captare
Amplificare
Vânzare
Livrare
Creștere
Multiplicare

Conceptul "Luna de miere" in vanzari

Hai sa facem un mic exercitiu. Scoate o coala de hartie si trece toate modalitatile prin care ai putea atrage mai multi clienti si ai putea sa vinzi mai mult.

 

Scrie acum…

 

Fac pariu ca nu o sa treci ceea ce o sa iti spun imediat.

 

De fapt, instinctiv te vei gandi la ceea ce ai facut pana acum sau ce au facut ceilalti.

 

Insa, in afaceri, cand multi fac un lucru, tu trebuie sa faci opusul.

 

Pana acum probabil ai trecut facebook, google, agenti de vanzari mai buni, etc.

 

Ok, e randul meu…

 

Recomandarea mea este sa aplici ceea ce eu numesc “Luna de miere“.

 

Clientul, imediat ce a cumparat, intra automat intr-o stare de fericire privind achizitia facuta (care tine aproximativ o luna).

 

Cauta continuu confirmare ca a luat o decizie buna, sau se lauda cu bunul achizitionat.

 

Vrea sa stie daca este necesar sa mai cumpere ceva care sa complimenteze achizitia facuta.

 

Ei bine, Luna de miere este oportunitatea neexploatata de cei mai multi antreprenori.

 

In aceasta luna ai cele mai mari sanse sa ii vinzi clientului mai mult.

 

In aceasta luna el va vorbi cu cat mai multe persoane despre ceea ce a cumparat.

 

Iata cum ar arata grafic acest concept:

 

 

ASCULTA-MA, acest concept este poate cel mai important pentru dezvoltarea afacerii tale.

 

Si totusi atat de ignorat de cele mai multe afaceri.

 

Cand explic unui antreprenor acest concept este putin cam sceptic, apoi ma intreaba: “Dar Facebook faci?”

 

Cei mai multi antreprenori sunt atat de prinsi in obiceiurile lor incat nu mai realizeaza oportunitatea nici atunci cand sta in fata lor zilnic.

 

ESTE IN AVANTAJUL TAU sa folosesti acest concept acum si sa iti cresti vanzarile.

 

Uite un exemplu de revanzare:

 

Cand un client cumpara termopane, montatorii vad ce i-ar mai trebui si trimit informatia catre agentul de vanzari.

 

Acum agentul stie ce i-ar mai putea vinde clientului cand il suna sa intrebe daca a fost multumit de lucrare.

 

Uite un exemplu de recomandare:

 

Cand clientul cumpara un tort pentru nunta primeste si 5 cartonase care se impart la invitati.

 

Pe ele scriu: Cand venim la nunta ta? 10% din tort este din partea noastra.

 

Cartonasele se rup in doua. Data ramane la cel care le da, reducerea la celalalt.

 

CONCLUZIE

 

Promovarea este buna, insa nu iti pune toata baza pe ea.

 

Profita de acest concept si vinde mai mult clientilor tai.

 

Cand le vinzi mai mult vorbesc mai mult despre tine.

 

De aici oportunitatea de a obtine recomandari.

 

Lasa-i pe ceilalti sa complice lucrurile, tu axeaza-te client.

 

Lasa-i pe ceilalti sa automatizeze o comunicare seaca, tu ofera-i clientului experiente unice.

SOLICITĂ O EVALUARE
DESCARCĂ PLANUL 10x