Acest site folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Mai multe informatii aici.
OK

Clienți

CATEGORII
ÎNCHIDE
Listă clienți
Testimoniale clienți
Rezultate clienți
Studii de caz
Portofoliu

Cum vinzi un produs de care nimeni nu a auzit

In articolul "De ce reclamele nu mai vand" am spus ca, atunci cand faci prezentarea unui produs, trebuie sa stii in care din cele 5 categorii de constientizare se incadreaza.

 

Cu cat este mai constient clientul, cu atat abordarea este mai directa.

 

Cu cat este mai inconstient clientul de produsul tau, cu atat abordarea este mai indirecta.

 

Mai jos ai un exemplu de produs care face parte din categoria a 5-a.

 

Clientul este complet inconstient de existenta unei solutii ca cea oferita de iSentinel.

 

Pe site-ul principal, abordarea a fost foarte directa, ca si cum s-ar fi incadrat in categoria 1 sau 2.

 

Noi ne-am dat seama ca abordarea este total invers. Clientii nu au mai auzit de o solutie ca aceasta, de aceea abordarea va fi una indirecta.

 

Astfel, incepem cu un titlu care socheaza.

 

 

Continuam cu un scurt istoric asupra evenimentului, inclusiv dam cea mai cutremuratoare marturie pe care am gasit-o.

 

 

Reamintim personalitatile pe care le-am pierdut in urma cutremurului din 1977

 

 

Afisam videoclipuri de atunci si comunicam estimarile in cazul unui cutremur produs seara (peste 450.000 victime)

 

 

Atragem atentia (logic si emotional) asupra faptului ca un cutremur de magnitudine similara celui din 1977 este pe cale sa se intample.

 

 

Si abia acum incepem sa vorbim despre produs.

 

 

Despre beneficiile pe care le ofera:

 

 

Intarim increderea prin portofoliu, diplome si medalii obtinute.

 

 

Furnizam si mai multe informatii despre produs.

 

 

Si in toata pagina unde exista oportunitatea, dar mai ales la sfarsit incurajam clientul sa treaca la actiune.

 

 

Acum gandeste-te ce s-ar fi intamplat daca pagina ar fi avut o abordare directa: "iSentinel te protejeaza in caz de cutremur". Clientii ar fi fost sceptici, ar fi aparut multe comentarii negative si glume pe seama acestui produs.

 

Insa, prin faptul ca incepem cu titlul "Ne purtam de parca am uitat de cutremurul din 1977", nu le lasam loc de comentarii negative. Ii socam, ii facem curiosi si mai departe ii convingem in pagina de vanzare.

 

Ti-a placut? Lasa un comentariu sau contacteaza-ne pentru a te ajuta in realizarea paginii tale de vanzare.

SOLICITĂ O EVALUARE
DESCARCĂ PLANUL 10x