Acest site folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Mai multe informatii aici.
OK

Resurse

CATEGORII
ÎNCHIDE
Ultimele articole
Analiză
Segmentare
Mesaj
Promovare
Captare
Amplificare
Vânzare
Livrare
Creștere
Multiplicare

Cum sa-i faci sa cumpere fara sa-i convingi

Spune-mi daca vezi o asemanare intre cele 3 exemple de mai jos:

 

 

 

 

In toate cele 3 exemple se aplica o tehnica de persuasiune care te ajuta sa obtii ceea ce iti doresti fara sa fie nevoie sa convingi.

 

Daca o folosesti in reclame vei reusi sa obtii mai multe vanzari chiar daca ai buget limitat.

 

De fapt ceea ce fac chiar acum este ca folosesc aceasta tehnica cu tine si probabil inca nu ti-ai dat seama.

 

Uite despre ce e vorba:

 

In toate cele 3 exemple, inclusiv in titlul acestui articol, vei regasi mai intai o placere (cum sa-i faci sa cumpere) apoi elimin o durere (fara sa-i convingi)

 

Se pare ca oamenii isi doresc sa obtina multe lucruri in viata fara efort... Cine ar fi stiut??

 

Asa ca ceea ce poti face este sa folosesti aceasta tehnica si ii vei convinge pe "banda rulanta".

 

Iata cum poate fi aplicata aceasta tehnica (careia nu i-am dat inca nume, scuze):

 

Pasul 1. Identifica placerea

 

Placerea poate include:

 

-  Bani, rezultate financiare

-  Aspect fizic incantator

-  Personalitate atragatoare

-  Influentarea altor persoane

-  A face parte dintr-un cerc restrans

-  A stii ceva important sau util pe care altii nu-l stiu

 

Pasul 2. Identifica durerea care poate fi eliminata

 

Durerea poate include:

 

-  Teama de a face o alegere gresita

-  Teama de a fi folosit

-  Saracie

-  A fi lasat in urma

-  A dura prea mult

-  A fi prea complicat

 

Pasul 3. Identificarea elementelor de legatura

 

Ele pot fi:

 

-  chiar daca (limitare)

-  fara sa (efort)

-  in timp ce (usurinta/simplitate)

-  peste noapte (timp)

 

Exemplu vechi de care sigur ai auzit si ti-a ramas in minte: „Faci bani in timp ce dormi

 

Placerea este sa „faci bani

 

Durerea eliminata este sa „dormi” (nu trebuie sa muncesti)

 

Elementul de legatura este: „in timp ce”

 

Asadar, aceasta tehnica este foarte eficienta atunci cand o folosesti in ofertele tale sau in situatiile de vanzare.

 

Singurul motiv pentru care nu ar functiona este ca nu ai identificat placerea si durerea reala.

 

Vrei sa incerci aceasta tehnica? Lasa la comentarii un mesaj/titlu folosind aceasta tehnica si iti voi spune daca l-ai compus corect.

 

P.S. Dovada ca functioneaza la oferta cu lenjeriile de pat de mai sus:

 

SOLICITĂ O EVALUARE
DESCARCĂ PLANUL 10x