Acest site folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Mai multe informatii aici.
OK

Resurse

CATEGORII
ÎNCHIDE
Ultimele articole
Analiză
Segmentare
Mesaj
Promovare
Captare
Amplificare
Vânzare
Livrare
Creștere
Multiplicare

Formula de la care pornesc toate Ofertele

In timp ce lucram la campaniile clientilor nostri, am descoperit ca exista un tipar al persoanelor implicate in oferta.

 

Intotdeauna proprietarul afacerii incearca sa vanda ceva clientilor.

 

De aici se incepe construirea ofertei.

 

In cele mai multe situatii gasim abordari banale precum: „Incearca programul nostru de slabire cu doar 39 lei. Profita acum!”

 

De aceea ei apeleaza la noi, pentru a starni interesul clientilor in produsele lor.

 

Desi, in final, totul tine de creativitate, empatie si experienta, am descoperit ca absolut toate ofertele se incadreaza in formula afisata in tabelul de mai jos:

 

 

Iata cum sa analizezi formula din acest tabel:

 

Intotdeauna vanzatorul vine cu o promisiune.

 

De exemplu, cand am dat exemplul de mai sus „Incearca programul nostru de slabire cu doar 39 lei. Profita acum!”, vanzatorul face o promisiune directa.

 

Insa, de asemenea, poti folosi cumparatorul care vine cu o marturisire, incercand astfel sa ii influenteze pe ceilalti clienti.

 

Vezi exemplu mai jos

 

 

Asta este ceea ce vedem in abordarea directa. Vanzatorul sau cumparatorul fac o promisiune.

 

Pe de alta parte mai exista si o abordare indirecta, unde pe langa cei 2, mai pot fi implicati "intermediari" precum: masele, expertii, un personaj bizar sau concurentii.

 

Uite un exemplu:

 

 

Aici vanzatorul se foloseste de mase pentru a influenta clientii.

 

Deci formula este: Vanzator + Mase + Promisiune

 

 

Sensodyne se foloseste de experti. "9 din 10 medici dentisti recomanda".

 

Aici formula este: Vanzator + Experti + Promisiune

 

Putem implica si cumparatorul intr-o marturie indirecta:

 

Cum mi-a salvat parul un frizer chelios?

 

In acest caz avem: Cumparator + Personaj bizar + Promisiune

 

Iar in ultimul caz putem avea implicat concurentul, vecinul, dusmanul, etc.

 

De exemplu:

 

„Cum sa vinzi mai mult decat concurenta”

 

Aici formula fiind: Vanzator + Concurent + Promisiune

 

Asa ca poti sa te uiti la toate ofertele pe care le-ai facut/vazut pana acum si vei observa ca se incadreaza in ceea ce am expus mai sus.

 

Intrebarea la care probabil te gandesti este: Cum e mai bine? Oferta directa sau cu intermediari? Oferta venita din partea vanzatorului sau ca o marturisire din partea clientului?

 

Raspunsul este: Depinde.

 

Important este sa realizezi o oferta mai atragatoare decat a concurentei. Astfel vei reusi sa atragi mai multi clienti la un cost mai mic.

 

Nu ai timp sau idei? Pentru asta suntem aici la un buton distanta!

SOLICITĂ O EVALUARE
DESCARCĂ PLANUL 10x