Acest site folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Mai multe informatii aici.
OK

Resurse

CATEGORII
ÎNCHIDE
Ultimele articole
Analiză
Segmentare
Mesaj
Promovare
Captare
Amplificare
Vânzare
Livrare
Creștere
Multiplicare

I-am facut sa creada in Mos Craciun din nou!

Pentru campania Termoclass din luna decembrie a fost nevoie sa cream o oferta specifica de sarbatori.

 

Beneficiul era o reducere de 8% (pe care nu o puteam face publica, procentul era prea mic)

 

Mai exista varianta de a se oferi cadou in bani, dar din nou intervenea procentul.

 

Asa ca am venit cu o solutie mai creativa. Am ales sa cream o oferta psihologica ce nu poate fi refuzata.

 

Trucul ales a fost “Cheta”. Cand prietenii spun “Hai sa facem cheta ca sa luam X lucru” pur si simplu nu poti refuza.

 

Asa ca am folosit aceasta tehnica de influentare pe Facebook si SMS.

 

Mesajul a fost: “O parte pui tu, o parte Mos Craciun

 

Un alt mesaj care a intarit si mai mult ideea a fost: “Nu trebuie sa platesti tu tot! Mos Craciun plateste o parte”

 

Acum gandeste-te: Oamenii au completat formularul si au sunat, stiind ca Mos Craciun plateste o parte.

 

In concluzie: Mos Craciun exista!

 

Cum poti folosi si tu tehnica “Cheta” in ofertele tale:

 

Daca poti face in asa fel incat sa mai vina contributia si din alta parte (alti clienti, statul, patronul, parteneri, etc), poti folosi expresii precum:

 

“Nu trebuie sa platesti tu tot! Statul plateste o parte”, “O parte pui tu, o parte pune statul”.

 

Aceasta abordare este foarte atractiva pentru clienti deoarece simt ca mai contribuie inca cineva la “povara” achitarii pretului sau pur si simplu o vad ca pe o oportunitate.

 

Mai jos gasesti captura din pagina de lead-uri, reclame si SMS:

 

 

 

 

SOLICITĂ O EVALUARE
DESCARCĂ PLANUL 10x