Pentru campania Termoclass din luna decembrie a fost nevoie sa cream o oferta specifica de sarbatori.
Beneficiul era o reducere de 8% (pe care nu o puteam face publica, procentul era prea mic)
Mai exista varianta de a se oferi cadou in bani, dar din nou intervenea procentul.
Asa ca am venit cu o solutie mai creativa. Am ales sa cream o oferta psihologica ce nu poate fi refuzata.
Trucul ales a fost “Cheta”. Cand prietenii spun “Hai sa facem cheta ca sa luam X lucru” pur si simplu nu poti refuza.
Asa ca am folosit aceasta tehnica de influentare pe Facebook si SMS.
Mesajul a fost: “O parte pui tu, o parte Mos Craciun”
Un alt mesaj care a intarit si mai mult ideea a fost: “Nu trebuie sa platesti tu tot! Mos Craciun plateste o parte”
Acum gandeste-te: Oamenii au completat formularul si au sunat, stiind ca Mos Craciun plateste o parte.
In concluzie: Mos Craciun exista!
Cum poti folosi si tu tehnica “Cheta” in ofertele tale:
Daca poti face in asa fel incat sa mai vina contributia si din alta parte (alti clienti, statul, patronul, parteneri, etc), poti folosi expresii precum:
“Nu trebuie sa platesti tu tot! Statul plateste o parte”, “O parte pui tu, o parte pune statul”.
Aceasta abordare este foarte atractiva pentru clienti deoarece simt ca mai contribuie inca cineva la “povara” achitarii pretului sau pur si simplu o vad ca pe o oportunitate.
Mai jos gasesti captura din pagina de lead-uri, reclame si SMS: