Acest site folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Mai multe informatii aici.
OK

Resurse

CATEGORII
ÎNCHIDE
Ultimele articole
Analiză
Segmentare
Mesaj
Promovare
Captare
Amplificare
Vânzare
Livrare
Creștere
Multiplicare

Abordarea telefonica care genereaza cele mai multe vanzari

Obisnuim sa ne sunam clientii doar atunci cand vrem sa obtinem o vanzare.

 

Dentistul suna pacientul sa il intrebe daca vine la cabinet la ora stabilita.

 

Vanzatorul suna clientul pentru a-l intreba daca a primit oferta si daca doreste sa cumpere.

 

Operatorul telefonic suna pentru a confirma comanda.

 

Insa nimic din toate acestea nu trateaza clientii ca pe niste oameni ci ca pe niste roboti.

 

Toata discutia este orientata doar spre vanzare. Cum sa o obtin. Si de cele mai multe ori, aceasta abordare este anevoioasa, plina de frictiuni.

 

In timp ce aceste apeluri sunt necesare, o afacere are nevoie de vanzari imediate, ceea ce trebuie sa stii este ca mai exista si alta abordare:

 

Suna-ti clientii doar cu scopul de a tine legatura cu ei. Fara nicio intentie de vanzare, doar simpla discutie orientata spre a ajuta clientul acolo unde este cazul.

 

Iata 5 motive importante pentru a-ti suna clientii chiar acum:

 

1. Este simplu, insa competitia nu face asta. Vrei sa iesi din multime? Fii uman. Suna oameni. Fii atent fata de nevoile lor.


2. Clientul va fi fericit sa te auda. Presupunerea noastra gresita este ca deranjam clientul. Insa dupa ce clientul trece peste socul ca nu vrei sa ii vinzi nimic, vei avea o conversatie foarte placuta.


3. Vei avea oportunitatea de a spune clientului ce altceva mai poti sa ii vinzi.


4. Clientul iti va putea spune ce altceva mai cumpara din alta parte (iar aici intervine oportunitatea de a-l convinge sa le cumpere tot de la tine)


5. Apelul tau va demonstra clientului ca iti pasa de el, iar asta este tot ceea ce isi doreste de la un furnizor.

 

Bonus: 6. Daca il suni in mod regulat iti va trimite mai multe recomandari. De ce? Pentru ca esti prezent.Tu vei fi mereu prima alegere in mintea lui, si nu concurenta.

 

Rezultatele implementarii acestor sfaturi in afacerea mea:

 

-   Conversatia este intotdeauna placuta

 

-   Am oportunitatea de a contribui cu idei valoroase pe care clientii mei le apreciaza

 

-   Cele mai multe recomandari le obtin de la clientii cu care discut in mod regulat la telefon

 

 

Cand sa suni?

 

Cand ai timp disponibil. Insa fa-ti timp pentru asta.

 

Daca esti dentist si nu ai programari, suna-ti pacientii. Intreaba-i cum se simt.

 

Daca esti intr-o afacere B2B suna-ti clientii. Intereseaza-te de obiectivele pe care vor sa le atinga si vezi cum ii poti ajuta in acest sens.

 

Daca esti operator, suna-ti clientii. Intreaba-i cum se simt folosind produsul tau. Ce altceva isi mai doresc.

 

Nu exista nici un dezavantaj in a-ti suna clientii. Clientul reuseste sa se bucure si mai mult de valoarea pe care o oferi. Iar pentru tine asta inseamna doar profit, doar crestere.

 

Singura nedumerire pe care o am in acest moment este de ce inca mai citesti acest articol si nu iti suni clientii chiar acum.

SOLICITĂ O EVALUARE
DESCARCĂ PLANUL 10x