Asocierea a aparut dupa ce am analizat paginile de vanzare care au avut cel mai mare succes de-a lungul anilor la Marketnet.
Fie ca vorbim de pagina AGR care a genereaza 1 lead la 1 leu, fie ca vorbim de campania Termoclass care a convertit de 30 de ori mai mult, fie de alte pagini din domenii precum: clinici stomatologice, restaurante, ecommerce si servicii diverse – toate aveau ceva in comun.
In cazul Facebook, paginile de vanzare de succes aveau urmatoarele caracteristici:
Cand ne uitam la aceste 4 puncte le putem asocia rapid cu o masina sport:
In mod normal ar trebui sa spui ca o masina sport ar trebui sa coste putin, deoarece este mica, nu este cat un autobuz. Insa stim ca de multe ori lucrurile stau invers.
La fel se intampla si in cazul unei pagini mici pentru promovarea pe facebook. O poti subestima pentru cantitatea mica de continut insa, in realitate, acel text convingator iti ia neobisnuit de mult timp.
Daca textul nu este bun, te-ai ales cu o pagina mica dar neconvingatoare. Un fel de Ford KA. Masina e mica, dar motorul nu este puternic.
Acum sa ne uitam si la Google Adwords.
In cazul lui, paginile care au avut succes au fost cele lungi cu beneficii, garantii, detalii, marturii, etc.
De ce? Pentru ca utilizatorul atunci cand cauta doreste informatii, explicatii, comparatii, etc.
Asadar, as asocia paginile de vanzare destinate promovarii prin google adwords ca fiind autobuze, deoarece:
Acum sa vedem cum le asociem cu autobuzul:
Mentiuni: Nu spun ca toate paginile pentru facebook ar trebui sa fie mici si toate cele pentru google sa fie mari. Spun doar ca asta a reiesit din analiza mea.
Desi, au fost si exceptii, cum vedem la pagina pentru parasutism sau servicii juridice online.
Insa, in general, pagina de vanzare pentru facebook ar trebui sa fie mica si convingatoare deoarece audienta de pe facebook nu obisnuieste sa aloce mult timp studierii unei oferte.
Pe google insa, totul porneste de la initiativa lor. Ei cauta si vor sa faca cea mai buna alegere. Iar aici doar un continut detaliat si bine structurat poate da rezultate.
Un alt lucru important este cat de constienti sunt clientii de produsul tau.
Daca sunt constienti, pagina pe facebook ar trebui sa fie mica.
Daca sunt inconstienti de solutia ta, pagina ar trebui sa fie lunga, chiar daca promovarea se realizeaza pe facebook.
Asadar, te promovezi pe Facebook? Atunci: Pagina ta de vanzare este mica? Mesajul este convingator? Designul este atragator?
Te promovezi pe Google? Atunci: Pagina ta contine toate informatiile despre produs? Ai expus beneficiile cele mai importante? Ai plasat marturii si garantii?
Aceasta simpla perspectiva asupra campaniilor tale de promovare te poate ajuta sa comunici corect cu audienta si astfel sa obtii vanzarile pe care ti le doresti.
Daca ti-a fost utila aceasta informatie sau doar vrei sa imi impartasesti parerea ta, o astept mai jos la comentarii.