Acest site folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Mai multe informatii aici.
OK

Resurse

CATEGORII
ÎNCHIDE
Ultimele articole
Analiză
Segmentare
Mesaj
Promovare
Captare
Amplificare
Vânzare
Livrare
Creștere
Multiplicare

Facebook e masina sport, Google e autobuz

 

In acest material iti voi explica de ce am facut aceasta asociere si cum asta te poate ajuta sa obtii mai multe lead-uri si vanzari.

 

Asocierea a aparut dupa ce am analizat paginile de vanzare care au avut cel mai mare succes de-a lungul anilor la Marketnet.

 

Fie ca vorbim de pagina AGR care a genereaza 1 lead la 1 leu, fie ca vorbim de campania Termoclass care a convertit de 30 de ori mai mult, fie de alte pagini din domenii precum: clinici stomatologice, restaurante, ecommerce si servicii diverse – toate aveau ceva in comun.

 

In cazul Facebook, paginile de vanzare de succes aveau urmatoarele caracteristici:

 

 

- Pagina este scurta (de cele mai multe ori nu se da scroll)

- Mesajul este de impact (convinge foarte usor audienta)

- Designul este atragator si intuitiv

- Rezultatele se vad rapid (chiar si dupa 2 minute de la inceperea promovarii)

 

Cand ne uitam la aceste 4 puncte le putem asocia rapid cu o masina sport:

 

 

- Masina sport este mica (pentru demaraj)

- Motorul este puternic (pentru viteza)

- Designul este atragator

- Ajunge din punctul A in punctul B mai repede

 

In mod normal ar trebui sa spui ca o masina sport ar trebui sa coste putin, deoarece este mica, nu este cat un autobuz. Insa stim ca de multe ori lucrurile stau invers.

 

La fel se intampla si in cazul unei pagini mici pentru promovarea pe facebook. O poti subestima pentru cantitatea mica de continut insa, in realitate, acel text convingator iti ia neobisnuit de mult timp.

 

Daca textul nu este bun, te-ai ales cu o pagina mica dar neconvingatoare. Un fel de Ford KA. Masina e mica, dar motorul nu este puternic.

 

Acum sa ne uitam si la Google Adwords.

 

In cazul lui, paginile care au avut succes au fost cele lungi cu beneficii, garantii, detalii, marturii, etc.

 

De ce? Pentru ca utilizatorul atunci cand cauta doreste informatii, explicatii, comparatii, etc.

 

Asadar, as asocia paginile de vanzare destinate promovarii prin google adwords ca fiind autobuze, deoarece:

 

 

- Ele sunt lungi, contin mai multe informatii

- Oamenii ajung pe ele atunci cand cauta cuvantul cheie

- Exista o structura prestabilita

- De-a lungul paginii sunt mai multe butoane de actiune

 

Acum sa vedem cum le asociem cu autobuzul:

 

 

- Este mare, incap mai multi oameni in ele

- Oamenii se urca in ele atunci cand se duc in statie

- Exista spatii de stat in picioare, de stat pe scaune, zone diferite in autobuz

- Are mai multe usi

 

Mentiuni: Nu spun ca toate paginile pentru facebook ar trebui sa fie mici si toate cele pentru google sa fie mari. Spun doar ca asta a reiesit din analiza mea.

 

Desi, au fost si exceptii, cum vedem la pagina pentru parasutism sau servicii juridice online.

 

Insa, in general, pagina de vanzare pentru facebook ar trebui sa fie mica si convingatoare deoarece audienta de pe facebook nu obisnuieste sa aloce mult timp studierii unei oferte.

 

Pe google insa, totul porneste de la initiativa lor. Ei cauta si vor sa faca cea mai buna alegere. Iar aici doar un continut detaliat si bine structurat poate da rezultate.

 

Un alt lucru important este cat de constienti sunt clientii de produsul tau.

 

Daca sunt constienti, pagina pe facebook ar trebui sa fie mica.

 

Daca sunt inconstienti de solutia ta, pagina ar trebui sa fie lunga, chiar daca promovarea se realizeaza pe facebook.

 

Asadar, te promovezi pe Facebook? Atunci: Pagina ta de vanzare este mica? Mesajul este convingator? Designul este atragator?

 

Te promovezi pe Google? Atunci: Pagina ta contine toate informatiile despre produs? Ai expus beneficiile cele mai importante? Ai plasat marturii si garantii?

 

Aceasta simpla perspectiva asupra campaniilor tale de promovare te poate ajuta sa comunici corect cu audienta si astfel sa obtii vanzarile pe care ti le doresti.

 

Daca ti-a fost utila aceasta informatie sau doar vrei sa imi impartasesti parerea ta, o astept mai jos la comentarii.

SOLICITĂ O EVALUARE
DESCARCĂ PLANUL 10x