Acest site folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Mai multe informatii aici.
OK

Resurse

CATEGORII
ÎNCHIDE
Ultimele articole
Analiză
Segmentare
Mesaj
Promovare
Captare
Amplificare
Vânzare
Livrare
Creștere
Multiplicare

Secretul din spatele conversiilor online

Scopul principal al promovarii este de a atrage atentia clientului. Insa atentia este tot mai greu de obtinut. Cu atat de multe reclame, tot ceea ce poti obtine este cateva secunde de atentie pe pagina ta dupa ce a accesat reclama.

 

Poti transforma cateva secunde de atentie intr-o vanzare? Nu poti.

 

Insa poti transforma cateva secunde de atentie in minute sau chiar zeci de minute. Doar asa poti obtine o vanzare.

 

Intrebarea este cum poti face asta.

 

Raspunsul este simplu: Relevanta.

 

Cu cat reclamele si oferta sunt mai relevante pentru ceea ce il intereseaza, cu atat va sta mai mult pe site-ul tau si cu atat sunt mai mari sansele sa cumpere.

 

Clientii vor sa obtina instantaneu ceea ce isi doresc si stiu ca se poate. Asa ca ai doar cateva secunde sa fii relevant si astfel sa obtii o vanzare.

 

Dar mai intai sa vedem un exemplu gresit:

 

Cand potentialul pacient cauta “albire dentara cu laser”, nu ar trebui sa iti promovezi promotiile generale.

 

 

Hai sa vedem acum un exemplu corect:

 

Selectezi cuvintele cheie potrivite si creezi pagina de vanzare relevanta.

 

 

Deci, cu alte cuvinte, pune-te in locul clientului si gandeste-te ce ar vrea sa gaseasca pe site-ul tau atunci cand bate un anumit cuvant cheie in google. Asta e relevanta care genereaza vanzari.

 

Sau pe scurt: Ceea ce cauta, aia sa gasesca.

 

Cum putem sa fim relevanti pe Facebook?

 

Prin realizarea unor reclame si pagini care ating aspecte precum:

 

Oportunitate. De exemplu, unul din titlurile care genereaza multe lead-uri este cel care incepe cu “Cautam”:

 

 

Promisiune. Spune-le cum ii poti ajuta mai bine decat oricine altcineva.

 

 

Curiozitate. Trezeste-le curiozitatea legat de un subiect care ii intereseaza.

 

 

Cu alte cuvinte, prin abordare poti sa fii relevant pe Facebook.

 

Insa mai sunt si alte solutii, de exemplu modelul “Problema-Solutie

 

Ceea ce faci aici este ca realizezi un scurt sondaj in care ei trebuie sa bifeze problema care ii macina la un produs sau serviciu similar cu cel oferit de tine.

 

In functie de problema selectata, vor fi redirectionati exact catre pagina care le ofera solutia la problema lor.

 

De exemplu, daca in sondajul de mai jos respondentul selecteaza problema: “Ma deranjeaza ca frizerul ma intreaba mereu cum sa ma tunda”, atunci el va fi redirectionat catre LP-ul care ofera solutia la problema lui.

 

 

Concluzie

 

Pentru a obtine mai multe vanzari din promovarea ta acorda mare atentie relevantei. Spune-le clientilor ce vor sa auda. Arata-le clientilor ce vor sa vada.

SOLICITĂ O EVALUARE
DESCARCĂ PLANUL 10x