Ai o firma, te promovezi si vrei sa ajungi in top. Insa nu vei reusi asta fara a parcurge corect cei 3 pasi de mai jos:
Trebuie sa identifici o propunere de valoare care te diferentiaza de concurenta.
De exemplu: "Tutti Pizza contine mai multe ingrediente decat o pizza obisnuita pentru un gust fantastic!"
Sloganul transmite promisiunea de valoare intr-un mesaj memorabil.
De exemplu, in cazul Tutti Pizza: "Abundenta Gustului"
Toate mesajele de promovare (la radio, facebook, reviste, etc.) trebuie sa reiasa din promisiunea de valoare.
De asemenea, mesajele trebuie sa fie la acelasi nivel de energie/convingere cu promisiunea de valoare.
Cateva exemple:
"Intotdeauna te vei gandi la Tutti Pizza cand comanzi din alta parte"
"Reteta lor e pe hartie, reteta noastra e in suflet!"
"Mai mult inseamna mai gustos"
Acesti 3 pasi impreuna cu designul si frecventa corecta de comunicare te vor aduce in Liga Mare a afacerilor.
Pare simplu? Banal? Poate... insa face toata diferenta!
Si iti mai spun ceva: Cele mai multe firme nu parcurg acesti pasi.
Asa ca acum e sansa ta! Aplica-i si vei ajunge in top.