Acest site folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Mai multe informatii aici.
OK

Resurse

CATEGORII
ÎNCHIDE
Ultimele articole
Analiză
Segmentare
Mesaj
Promovare
Captare
Amplificare
Vânzare
Livrare
Creștere
Multiplicare

Cum sa vinzi un produs absurd de scump

Un produs din categoria antioxidanti costa chiar si 20 lei.

 

Produsul clientului nostru costa 1500 lei.

 

Cat despre cantitatea produsului, are doar 13 grame.

 

Intrebarea este cum poti sa vinzi un produs care este chiar si de 75 de ori mai scump.

 

Abordarea gresita in aceasta situatie este sa incepi sa vorbesti despre cat de minunat este produsul tau, apoi sa finalizezi cu pretul si indemnul la actiune.

 

Lucru pe care l-a si facut clientul meu, iar reactiile nu au fost prea bune:

 

 

 

Abordarea corecta era exact invers: Incepe pagina cu ceea ce socheaza mai mult (pretul), apoi ajuta-i sa inteleaga de ce costa atat.

 

Iata care este structura corecta pentru ORICE produs absurd de scump:

 

 

Titlu: curiozitate legata de pret

Afisare produs cu pret

Justificare pret

Avantaje

Beneficii

Potentare beneficii

Marturii

Indemn la actiune

 

In cazul produsului despre care vorbim, titlul este: "De ce acesta este cel mai scump antioxidant din lume?"

 

Cand un produs este absurd de scump, oamenii vor sa inteleaga motivul. Asta devine incredibil de irezistibil pentru ei si sunt dispusi sa parcurga toate detaliile pentru a intelege acest aspect.

 

Dupa afisarea produsului cu pret, a urmat justificarea: "Inainte de a lua o decizie, hai sa iti spunem de ce acesta este cel mai scump antioxidant din lume"

 

Apoi a urmat listarea avantajelor pornind de la fraza "magica": "Ai plati acest pret daca ai sti urmatoarele?"

 

Dupa avantaje urmeaza beneficii, cu o alta fraza "magica": "Poate asta nu-ti spune nimic, dar ce ai zice daca..."

 

Fraza pentru potentare beneficii probabil iti suna cunoscuta: "Iar asta nu este tot !" Merge ca o manusa in aceasta parte de final pentru un astfel de produs.

 

Nu am avut marturii, asa ca am propus clientilor sa ne trimita scrisori de multumiri.

 

Finalizarea este epica. Dupa ce i-am captat atentia, l-am facut curios de produs, l-am motivat sa parcuga toate avantajele si beneficiile, folosim o alta fraza magica care il convinge ca produsul nu mai este asa de scump cum ii se parea la inceput.

 

Acum chiar se merita sa investesti in produs: "Inca ti se mai pare scump acest produs?"

 

Mai jos gasesti captura paginii:

 

 In concluzie: Cand vinzi un produs scump, incepe cu pretul apoi justifica-l. Oamenii vor produse scumpe chiar daca nu isi permit. Ei stiu ca sunt mai bune, insa vor sa inteleaga de ce.

 

Ai si tu un produs scump? Lasa un comentariu mai jos si iti voi da cateva idei.

SOLICITĂ O EVALUARE
DESCARCĂ PLANUL 10x