In acest articol primesti 10 mesaje de vanzari care vor influenta rezultatele tale sau ale echipei tale de vanzatori. Pur si simplu memoreaza-le si foloseste-le in situatiile oportune.
McDonald’s castiga miliarde cu o singura intrebare: „Doriti si cartofi?”. Ce reprezinta aceasta intrebare? Este un mesaj de vanzare folosit in momentul cel mai potrivit, cand ai luat deja decizia de cumparare.
Mai jos vei gasi 10 astfel de mesaje pe care sa le folosesti in momentele oportune explicate la fiecare in parte.
Sa incepem!
Acest mesaj se foloseste in faza incipienta discutiei. El transmite siguranta, garantie. Faptul ca alti clienti au cumparat deja si au obtinut rezultatele dorite. Nu exista nici un risc pentru client. Deci nu are motive sa refuze vanzarea.
Din nou, dovada sociala functioneaza. Aici intervine si curiozitatea, clientul vrea sa vada ce s-a intamplat cu cel de dinaintea lui. Fraza este hipnotizanta. Spune-i acest mesaj si vei vedea cum merge cu tine oriunde il duci.
Aceasta este intrebarea ideala pentru a obtine recomandari.
„la fel ca dvs.” poate fi inlocuit si cu „care are aceleasi interese ca si dvs.” , „care ar putea fi interesat in ceea ce oferim”, etc.
Aceasta este o alta versiune a intrebarii de la McDonald’s „Doriti si cartofi?”
Este un mesaj de upsell. Il folosesti pentru a vinde si mai mult din ceea ce clientul ar putea fi interesat.
Aceasta este o intrebare care se foloseste mai ales atunci cand produsele tale sunt din categoria a 3-a „Constienti de existenta unei solutii”. Ea ii ghideaza catre produsele tale.
Este demonstrat faptul ca cele mai multe vanzari se obtin dupa ce clientul a fost sunat de cel putin 5 ori. Insa pentru a avea efect, trebuie sa spui ceva nou de fiecare data. Acest mesaj este ideal pentru a fi folosit cu cei care nu au luat inca decizia.
Acesta este un mesaj genial atat pentru upsell cat si pentru finalizarea unei tranzactii in asteptare. Daca a cumparat deja, clientul iti poate dezvalui si alte nevoi pe care tu le poti satisface. Insa, daca nu a cumparat, il forteaza in mod elegant sa ia o decizie.
Ai discutat cu potentialul client, stii ce vrea, ii trimiti oferta insa nu iti da nici un raspuns. Este ok, oamenii sunt ocupati. Rolul tau este sa le reamintesti ca trebuie sa ia o decizie.
Ai un client pe care l-ai putea servi mai mult? Pune-i aceasta intrebare. Nu are incotro. Iti va spune ce alte produse pe care i le-ai putea furniza tu, le cumpara din alta parte. Este o intrebare fantastica pentru upsell care da rezultate aproape de fiecare data.
Ai facut prezentarea, ai combtatut obiectiile, acum e timpul pentru finalizare. Insa nu vrei ca trecerea sa fie prea brusca. Aceasta intrebare il va face pe client sa se simta in siguranta ca ia o decizie buna. Foloseste-o in toate situatiile de finalizare a vanzarii.
Ti-a fost de folos acest articol? Pastreaza-l pe profilul tau de facebook cu un simplu share. Iar daca vrei sa mai public articole cu astfel de mesaje, nu fii timid, spune-mi asta la comentarii. Adevaratii oamenii de vanzari nu sunt timizi. Spun ce cred, chiar si la comentarii.